• (Android/iOS) Metal Wings: Elite Force откључај злато

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Metal Wings: Elite Force ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Metal Wings: Elite Force IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ откључај злато ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Metal Wings: Elite Force 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ово је најбоља игра

    ја се не веселим

    ако волите 2д платформере или метроиде, не тражите даље од овога.

    лепа игра боља контрола

    Metal Wings: Elite Force Акционе wkgm

    ХХ

    Бандука

    ова игра је веома добра игра коју играм веома много и тако врло врло акциона игра је ово Ја сам захтев 2 ова игра метал победа МИ сви човек је закључан откључај молим захтевај врло врло п

    Превише је тешко надоградити своје оружје.

    веома леп оквир али превише тежак за играње

    купи оружје тако да ми се ово не свиђа

    Metal Wings: Elite Force Acțiune sjd

    Купите без огласа и набавите новчиће, али када купујем тешки пиштољ са новчићем, не добијам пиштољ и не могу бити опремљен! Двапут купујем исти пиштољ, добијам исти статус и још увек не могу да се опремим.. Има ли помоћи?

    Ђорђе

    Свиђа ми се изазов, лепа игра

    Лепа игра

    Забавно и изазива жељу да се играте

    Игра је прилично добра. Једном сам је играо на мом оцу Мобиле пре 1 или 2 године, проблем је само једно ново острво. Ускоро долази њихов дан, човече, колико времена желиш, само нам реци да ме то нервира. и додајте нову мапу и више карактера.Хвала што сте слушали.

    Заиста добра и одлична, веома смешна ова игра

    Добро је. Први пут играм ову игру Али нажалост купујем драгуљ од 100 пезоса и већ је плаћен, али у моју игру није додат драгуљ. Можете ли ми помоћи. Имам и пратеће детаље које могу да покажем. Плаћам путем онлајн плаћања што је мој гцасх. Хвала. Молимо вас да одговорите.

    суриа иадав

    њена невероватна игра.....хвала хвала пуно на креирању ове игре....

    Волим ову ❤ игрицу, то је трајект, лепа игра послушајте мој савет, преузмите

    бирдс бирдс геме

    メタルウィング : エリート力 - 魂斗羅 アクション jnr

    То је веома лепа игра

    Ово је веома добра игра, али није лака

    Dropdom - Jewel Blast Puzzle btdu

    Невероватне графике невероватни ликови и контрола ...дајем пет звездица ...свиђа ми се

    зашто ова игра није подржавала Ми мобиле?

    Да ли игра подржава Блуетоотх подлоге за игре?

    Све што сам тражио у акционој платформи Адвентуре. Само неколико нивоа у томе

    свиђа

    Игра је добра, али уништена због многих реклама.

    Одлична невероватна игра икада и лака за играње

    Добра је игра, али када шаљете ажурирања, морате да кажете шта је у њима

    његов игхт би могао да користи бољи проток, али његов игхт за телефонску игру

    Није добро

    То је веома лоша игра на свету

    срање, сваки пут када надоградим оружје или цхар, након проласка 1 фазе враћа се на када нисам надоградио, само трошим злато, поправи то

    па свирка

    Ни8

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :